Dimarts, 19 De Gener De 2021
Plaça de l'Ajuntament, 1 -Ogern-, Bassella - 25289 Telèfon: 973462724/689042579 Fax: 973462724
ajuntament@bassella.ddl.net

17/12/2020

Bassella s’adhereix a la campanya solidària promoguda per l’ACM en favor de la Marató de TV3

Foto

L’Ajuntament de Bassella ha penjat el cartell que s'adjunta a la cartellera municipal i en farà difusió a través del grup de difusió municipal de whatsapp

LAssociació Catalana de Municipis (ACM) ha posat en marxa una campanya publicitària per sensibilitzar, promoure i conscienciar sobre lús responsable de la mascareta i la necessitat de respectar les mesures sanitàries i de protecció. La iniciativa, que porta per eslògan Fes que destaqui, pretén implicar els ajuntaments i ens locals catalans per tal de conscienciar a la ciutadania que portar posada la mascareta en espais públics és fonamental per lluitar contra la pandèmia de la Covid-19.

A més, la campanya té un segon objectiu que és col·laborar amb la Marató de TV3 daquest 2020 que destinarà els diners recollits a la lluita contra la Covid-19. Així, per cada ens local que se sumi a la campanya, lACM afegirà 50 euros a la donació global que realitzarà a la Marató denguany. Daquesta manera, la implicació dels ajuntaments no només servirà per fomentar les mesures preventives i sanitàries entre la ciutadania, sinó també per fer una donació econòmica conjunta del municipalisme català a través de lAssociació.